KUĆE S RAVNIM KROVOVIMA

2023-10-19

Već dugo me živciraju ove ravne kuće, zgrade sa ravnim krovovima, potaracanim zelenilom, otvorenim parkinzima na cestu. Neki dan sam zbilja slučajno otišla na profil Kim Kardashian. Jučer sam bila na koncertu 50 cent-a. Osjećaji je isti: lijepo, prazno i bez duše. Uglavnom uspješno poduzetništvo broje izgrađenih kvadrata, prodanih proizvoda i ulaznica. Konkretnim stanjem na računu. Brojem ljudi koje mogu kupiti. 

Potaknuta tim razmišljanjem došla sam do zaključka da možda ne dosežem. Da možda ne razumijem. Možda sam konzerva. Možda je meni to jadno, plitko i površno jer sam uštogljena. Možda nije toliko vulgarno nego ja previše sve promišljam i ne razumijem zabavu, show, zvijezde i scenu. Tolikom narodu se sviđa, zasigurno je problem u meni.  

Ili toliko volimo pomodno. Toliko smo zaokupljeni sjajnim da ne vidimo da ne vrijedi. Krivo brojimo vrijednosti. Ne znamo definicije uspjeha. Naravno, divna stvar je mogućnost izbora danas. Biramo sadržaje koje želimo konzumirati. Mala sugestija uz navedeno. Nemojte birati samo ono sto je lagano. Nemojte se lijepiti na lažni sjaj. Ne birajte lakše puteve. Pročitajte duži tekst. Naučite nešto. Bavite se teškim temama. Preuzmite odgovornost za svoj život i kvalitetu istog. Budite proaktivni oko stvari koje su vam bitne. Jaki smo i sposobni. Možemo raditi i teške stvari. Najčešće su tek one, one koje vrijede.

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti