Koja je vaša slika

2024-01-19
Ako vas netko pita
Koja je vaša slika?
Koliko bi trenutaka bilo
Potrebno da bi je se osmislilo?

Od kojih boja i materijala,
Od čega bi vaša slika sjala?
Koja bi bila tehnika,
Da li bi imala glavnog lika?

A da vam netko kaže,
Sad se drugačije slike traže,
Biste li svoju sliku
Isprali na umivaoniku?
Pa ispocetka krenuli,
Svoje boje promjenili?

Ili vam je usprkos,
Draži mali prćast nos,
Na bokovima, ona velika krivina,
Širok razmak između zuba
I umjesto zvonkog glasa, ranjena truba?
Jer sve te boje čine posebnost slike tvoje.

Ako me netko pita, a ne pita
Koja je moja slika? Ja ću ipak reci…
Od svih slika i portreta,
Sto slikala sam prošlih ljeta,
Draža mi je ova sada,
Ponosna i nasmijana,
Sto iza sebe stoji, i malo je se tiče
Kakve su o slici priče.
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti