AFERA UHLJEB

2021-01-27

Zašto je meni Viktor Šimunić toliko simpatičan?

Prvo, znate li tko je on? Čovjek kojeg je visokopozicionirani HDZ-ova pokušao podmititi. Nezavisni vijećnik čiju je kampanju HDZ htio platiti, naravno u tajnosti. Šimunić kaže da su mu ponudili da on na svibanjske izbore u županiji ide s nezavisnom listom koja bi bila centrističko-lijeva i da tako odnese glasove SDP-u. sasvim je nebitno za ovu priču radi li se o SDP-u ili HDZ-u, da smo u Istri mogao bi biti IDS, da smo na Krku možda PGS?

Korumpiranost i ovakav način vođenja političkih kampanja nije nam novost, toliko nam nije novost da odmahujemo rukom i na sve nekretnine, i kako ih je tko stekao, odmahujemo rukom na sve namještene poslove i natječaje. Uhljebi su svuda oko nas i ništa nas više ne čudi i postali smo toliko pasivni da mogu raditi s nama šta god hoće.

Meni je navedeni zviždač Viktor Šimunić simpatičan jer je naivan koliko i ja. On se iskreno čudi što još isti dan nisu pale ostavke. On se iskreno čudi što mu osim mjesta predsjednika skupštine nude i pročelničke ili ravnateljske funkcije, a to su funkcije za koje je potrebna stručnost i javni natječaj. I ide njegova rečenica "i ja se nadam da bar netko tko je uhljebljen i danas gleda i mene sluša, da ga je bar malo sram, a tko zna da nije došao na tu funkciju zato jer je za to sposoban, ja se nadam da ga bar malo steže..."

Viktore, žao mi je, ne steže ih. Oni se time ponose. Oni su ponosni na svoja ugledna radna mjesta, oni misle da ih zaslužuju, da ih sama ta činjenica da su imali vezu, a ne sposobnost čini boljima od drugih.

Oni se svojim putevima hvale već unaprijed. Oni pobjeđuju na natječajima kad već rade na toj poziciji. Oni imaju sve točne odgovore prije nego su pitanja postavljena. Oni znaju za natječaje koji izlaze u novinama nekog sela u Slavoniji. Nije to uhljebljivanje, oni su silno sposobni. Oni znaju kako stvari funkcioniraju i koriste sustav bolje od bilo koga. Nazivaju to sposobnošću i nije ih sram, jer nisu oni izmislili pravila ovog lošeg sistema oni ih samo iskorištavaju bolje od drugih.

Meni je Viktor simpatičan jer se nije prodao. Jer mu je integritet bio važniji od sigurnosti i mira koji bi imao da je rekao da. Zanimljivo je da živimo u svijetu gdje će mu zbog toga reći da je budala, dobar i glup isto je. Dok daje izjave vidiš mu iskrenu nervozu, zabrinutost i jasno je da mu neće biti lako. Zatvorio si je mnoga vrata.

I zato nam neće biti bolje, jer su sposobni oni koji se okoriste. Jer su uhljebi ugledni članovi društva. Jer namješteni poslovi vode namještenim radnim mjestima, namještena radna mjesta vode namještenim stanovima, a puno je ljepše živjeti u namještenim stanovima nego podstanarskim zar ne?

Viktore, i ja se nadam da im je neugodno. Svatko zna najpoznatije uhljebe u svome gradu, možda je jedina satisfakcija da gdje god stanu i pred kim god se nađu kroz glavu im prođe " nikada me neće cijeniti jer znaju kako sam došao", ali Viktore, nisam sigurna u to. Poznavajući imalo ljudsku psihologiju njihovi obrambeni mehanizmi su toliko jaki, da oni misle da su oni to zaslužili, a mi ostali smo toliko "pristojni" da im istinu nikada nećemo reći u lice.

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti